ponedeljek, 11. junij 2018

Jaz in moja duša

Tokrat se ne bom opravičevala za dolgo odsotnost pisanja.
Tale moj kotiček je že sam vedel, zakaj mi je kar nekajkrat v tem obdobju zagodlo z objavo v tolikšni meri, da sem obupala, popustila, izbrisala, pustila.

V meni in z menoj se dogaja zelo veliko.
Vse skupaj je čudovita posledica dela na sebi in točno vem, da bo rezultat na koncu zares prijeten.

Nisem pa še tam. Seveda ne, verjamem, da bom potrebovala še nekaj let, da bom znala uskladiti svoje doživljanje, močno čutenje in svoje odzivanje na svoji vibraciji.

Opažam pa, da je svet okoli mene popolnoma enak, a s spreminjanjem sebe se spreminja tudi pogled, barve, odnosi, doživljanja in projiciranja.

S tole objavo nimam zares kakega večjega, globljega namena, da bi koga očarala.
Le da pozdravim. Ker vseeno veliko mislim na pisanje in imam vedno nekje v ozadju željo, da bi vsak dan našla čas še za zapis.

Mogoče bodo zapisi zdaj malce drugačni.
Spremenjeni, kot se spreminjamo mi vsi.

Definitivno pa... že na začetku vsega sem bila odločena, da ne bom jamrala. Ker enostavno jamranja ne maram in sem imela le željo, da svetu predstavim vsakdan s tako izjemno osebo, kot je moja hči.
Pa potem vedno - vsaj za moje pojme - dobim občutek, da jamram v zapisih.

Vložila bom več truda. To je en delček mojih sanj, vsekakor pa velik del mojega poslanstva. To vem že zelo dolgo.
Čas je, da se z muco maco pobereva in udejanjiva brco v rit ;)

Mogoče le delček "zapisa iz dnevnika". Za prihodnje čase ali pa katerega od bralcev, ki se v meni malo najde ali čuti kakšno drugo podobnost z mojim doživljanjem...

"Po neskončnem poslušanju pesmi Eda Sheerana kot sprostitve misli po sesansah poslušanja Abrahamovih naukov, sem začela poslušati videe Ane Bučević. Abraham Hicks ima v mezincu vso teorijo, kaj se dogaja z menoj, kam grem, kaj delam na tej svoji poti... Ampak kaj, ko sem morala včasih prekiniti krojenje in velikokrat prekiniti šivanje, ker nisem razumela katere od besednih zvez. Potem sem vedno svoje ustvarjanje prekinjala, da sem se trudila razumeti, pa spet postaviti sebe, telefon in svojo dušo nazaj na mesto in v pogon... hehe, na koncu sem si zavrtela najboljše komade, izbrane na youtubu. Nakar je prišlo obdobje, ko sem poslušala samo še Eda. Očitno mi je njegova frekvenca zelo blizu. Dotakne se me vsakič, ko zaslišim pesem za mamo. Kot bi jo pred leti lahko zapisala in zapela sama - za svojo mami.
Po njegovih nagovorih sem se odločila za inspiracije v meni ljubem jeziku. Dobra vila Maja me je začela nagovarjati, končno sem jo sprejela. Priznam, leta 2013 sem izvedela zanjo in vse do letos mi je bila antipatična. Zdaj sem očitno bližje njeni frekvenci. In od nje sem zajadrala k Ani. Safari Duha je youtube kanal, vsak dan na mojem urniku. Če ni časa, pa meditacija v spanje... Končno sem našla nekoga, ki bere mojo dušo. Ob njej se znam prizemljiti, odgovarjam si na vprašanja in znam iskati sebe. Z njo sem si bližje in zelo dobro jadram skozi vsak dan. Malo po malo si šepetam, da sem našla svoje duhovno vodstvo. Še malo mi manjka, pa se bom znala povezati in vsak dan umirjeno sesti na svojo udobno blazinico..." 

Hvaležna sem za svojo pot. Naprej, navzgor!
Pa veste, da vse to delo na sami sebi vpliva na moje drage? In na naš vsakdan, naše pogovore, odnose, doživljanja? Ja, vsi trije sončki rastejo z menoj ;)

Veste, da se z menoj prebuja tudi moja Sara? Že od nekdaj sva povezani, to je res. Zadnje čase pa čutim, da začenjava novo poglavje. Nov način komunikacije, na višjem nivoju, komunikacija najinih duš ❤

Čudovito!
Rada vas imam ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar