ponedeljek, 12. marec 2018

Presenečenja. Najlepša darila, ki pridejo iz Srca.


Ravno sem odhajala od doma, ko je mimo prišel pismonoša. Presenetil me je, saj že zares dolgo nisem naročila prav ničesar preko spleta.
A vseeno je imel zame pomembno, skrivnostno pismo.

Spravim ga v torbo in pomaham Meti, ki je ravno zapeljala na dvorišče. 

Po nekaj minutah pogovora se spomnim in odprem. Tuhtam. 

Bilo je pismo iz Thermane Laško, z njihovimi prospekti, opisi, kaj vse ponujajo in dodatno kuvertico, v kateri je bil kartonček, ki je v sebi skrival vrednostni bon.

Nisem mogla dognati, od kje je bilo to poslano meni. Kdo bi to poslal? Ni podpisa, nobenega pripisa. Tudi v nobeni tovrstni nagradni igri nisem sodelovala. 
Pospravila sem vse nazaj v torbo in nekaj trenutkov razmišljala. Potem sva z Meto prekinili tišino in nadaljevali pogovore ...

Zagotovo je minilo že pol ure, saj sva bili že skoraj na cilju, na drugem koncu Ljubljane.
Moje misli je preplavil spomin, da me je Nina, prav tako zelo posebna mama, zadnje dni spraševala, če je poštar že prinesel pošto. Da mi je nekaj poslala.

Aha!
Aha!
Aha!
Na glas sem oznanila, da se spomnim, da mi je kapnilo, joj, to je tisto!
Nina je poslala pošto iz Thermane Laško!

Ti, ti, Nina!

Presenečenje je uspelo!


Občutila sem hvaležnost.
Predvsem zato, da obstaja prijateljica, ki nam namesto daril podari nekaj, kar dejansko radi počnemo. Hvaležnost, da imam prijateljico, ki posluša, ki si vzame čas zame in sprejema brez pogojevanja, brez obsojanja, brez dajanja nasvetov, ki bi v meni zbujali slabo vest ali slabo samopodobo. Hvaležnost, da imam prijateljico, ki je vedno tam nekje zame. Sprejemajoča, ki pusti svoje posebno materinstvo, svoje posebno življenje, ves svoj ego ob strani, da je tu zame.

Prijateljica z veliko!

Valda smo šli čofotat, še taščo smo s sabo vzeli. Kljub temu, da je v Thermani Laško vedno totalna gužva, smo uživali!

Sari je tam najbolj všeč stalno vklopljena reka. V tem ona pluje po vodi, moja naloga je le obdržati glavo nad gladino :)
In pa seveda dejstvo, da je kompleks zares velik in je vode več kot dovolj. Prehod v zunanji bazen bi pa Sara vzela s seboj ;) Vsakič znova se čudim, kaj hudiča ji je v teh prehodih tako fascinantnega? 

Če pa primerjam med kompleksi, ki jih obiskujemo, ima Laško edini minus gužvo. 
Velik plus pa je tu v temperaturah. Tako temperatura vode, kot temperatura zraka sta tu super. Naši posebneži težje uravnavajo spremembe temperature, se težje sami ogrejejo, hitro pa se jim zniža telesna temperatura, če je voda malo bolj osvežilna.

Da o malihdveh ne govorim! Onadva itak zajemata življenje z veliko žlico. Uživata v raziskovanju vsega in spoznavanju novega.

Joj, kako zelo hvaležna sem!


Hvala, hvala, hvala, moja draga Nina! ❤


Ni komentarjev:

Objavite komentar