nedelja, 12. avgust 2018

Zakon privlačnosti

Zakonca Hicks. Abrahami.

Ste že slišali? Poznate?
Včasih se sprašujem, koliko mojih bralcev sploh pozna Zakon privlačnosti, kreiranje in svet, v katerem ni nič materija.
...

Sama sem vse to začela spoznavati pet let nazaj, ko sem pod srcem nosila Ajdo. Gnalo me je k branju, a ne berem rada romanov. Berem priročnike za realno življenje, temu lahko rečemo tudi priročniki za osebno rast.
Takrat sem si že nekaj časa želela prebrati knjigo Skrivnost, avtorice Rhonde Byrne. Pa nisem nikjer našla knjige, v knjižnici je bila stalno izposojena, na spletu še niti nisem toliko naročala. In me je poiskala Moč, knjiga iste avtorice.

Prebirala sem jo med čakanjem na preglede, ultrazvoke, zadnje strani mi je uspelo prebrati tik pred porodom :)

V tistem času smo se preselili.
Dogajalo se je toliko stvari, da sem ob prostih večerih potem samo brala. Privabljala sem si članke o vzgoji in o odnosih. Nisem vedela, kako so me prav vsak dan znova našle teme, o katerih sem razmišljala.

Potem se je rodil Patrik. Precej sem izpregla. Moja Duša ni zmogla več prenašati vsega kaotičnega, niti v zaprti sobi nisem več našla tišine in miru, oddaljenost od vsega pa je privabila še odsotnost zdravja.

Kako sem zadihala, ko sem prišla nazaj!

Vse to sem potrebovala.
Bilo je točno tako, kot je moralo biti.
In naučila sem se ogromno!

...

Lani poleti sem začela zahajati v mir in tišino. Nadstropje nižje. Prav pobegnila sem od življenja, od stanja svojega telesa k svoji Duši. Tam sem samo jaz. Ustvarjam, berem, poslušam.

Ves ta čas manifestiram učna gradiva. Se smešno sliši?
Mama s telefonom v roki, bere članke o duhovnosti, izkušnje o naši lastni energiji, spoznava dušo, spoznava sebe.
In od lanskega poletja se vse odvija tako zelo intenzivno!
Na pot mi vsak dan pride vsaj en članek, ki mi razloži moja razmišljanja, opazovanja, videnja.
Temu pravim, da znam gledati s srcem :)

Moja pot gre točno tja, kamor mora iti. Učim se, da jo kreiram sama. Učim se, kako jo kreiram sama.

Ob vsem tem se spoznavam, hkrati pa se mi razsvetljuje pogled na svet, življenje, odnose okoli mene.

...

Po branjih sem začela tudi s poslušanjem. Največkrat sem se srečala ravno z Abraham Hicksovimi posnetki na youtubeu. Poslušala sem, si razlagala, srkala.
Nekega večera sem si rekla, da bi lahko prihranila nekaj možganskih celic (zaradi prevodov in dejstva, da Esther pogosto kaj imenuje tako, da jaz porabim tri dni, preden razumem) in poslušala kaj v našem jeziku. Ni se mi dalo brskati, pa sem se v hipu spomnila na Ano Bučević.
Terna!

Priporočam njen youtube kanal SAFARI DUHA. Mene je prevzela, njen glas, pojava, energija, razlaga. Točno to, kar sem potrebovala!

No, kasneje pa sem dejansko našla tudi slovenske portale, ki učijo enako. Blizu po razlaganju in izkušnjah sta mi Christy in Mihael Žmahar. A ju še nisem bolje prečekirala. Pokukajte na njun youtube kanal ;)

...

Mnogi tega sploh ne razumejo. Haha, sem in tja mi kdo omeni čirulečarule, sekte, čudaškost.
Sama pa doživljam razsvetljenja in s tem, ko se sprejemam in kreiram sebe takšno, kot sem globoko v sebi, se vse postavlja na svoje mesto.

Tako zelo lepo postaja.
Tako zelo močno je vse skupaj in tako preprosto.

Neprecenljivo je ob tem imeti ljudi, ki te sprejemajo. Točno takšnega, kot si.

Kdaj pa kdaj se vprašam, kako naprej so že mnogi, ki so okoli mene in s katerimi se sedaj tako lažje pogovarjam?

...

Bilo je v petek dopoldne, ko smo se z mulčki odpravili v knjižnico.
Vleklo me je.
V avtu sem se zadnji hip odločila, da kljub poletju, počitnicam in posledično pomanjkanju časa, obiščem oddelek za odrasle.
Tam imam že vsaj pol leta svoj "becerk" s hrano za dušo.
Malim sem razložila, da gremo tja in da morajo biti tihi in mirni. Da to niso knjige za otroke in da so tam resni odrasli ljudje.
Vesolje mi je sledilo.
Na polici je prav obsijala knjiga Esther in Jerryja Hicks, Zakon privlačnosti.
Večer poprej sem našla slovensko različico na spletu, kjer sem bežno samo opazila sliko platnice. In tam je bila. Padla mi je v naročje.
Začutila sem globoko usklajenost vsega, kar je in v hipu našla še nekaj knjig meni ljube Luise L. Hay. Kot začarano so čakale tam, name. Ponavadi so izposojene.

...

Včeraj sem odprla knjigo Zakon privlačnosti.
Nameravala sem jo preleteti, zato sem si ogledala samo kazalo. A ko sem prelistala naprej, se je v meni odvila čarobna povezanost vsega skupaj.

Po uvodni razlagi Jerryja, o njunih začetkih in poti do Abrahamov, so me oblile solze. V vsem sem videla naju s Hermanom. Vpletla sem še Ireno, ki me je pred leti sploh seznanila z meditacijo, pojmom "duhovni učitelj", svetom energije.

Nekaj ur sem bila ganjena, urejala misli in občutke ...

V meni in zame se dogajajo neverjetni premiki, razodetja.
Hvaležna sem!

...

Je pa ob vsem tem tukaj moja Sara.
Čutim, da je ona s svojo močjo zaslužna za to mojo pot odkrivanja.

Po drugi strani pa se tu vse podre.
Verjamem, da še nisem tam, da bi razumela. Doumela.
A Sara in zakon privlačnosti sta si trenutno popolnoma kontradiktorna.

To me žene naprej v raziskovanje in spoznavanje.
Sama se seveda ob vsem tem počutim odlično. Spremembe pa se čutijo tudi na Sari, njenem delovanju in dojemanju njenega telesa.

Torej, kaj je tisto, kar mi ne gre skupaj?

Zakaj je Sara izbrala takšno telo, s katerim navidezno ne zmore delovati in se izražati?

Je to posledica mojih misli in delovanja, je bila za to odločena sama? Je to moja stvar ali njena? Moja prtljaga ali njena?

Zakaj je izbrala mene?
Kaj me mora naučiti? Kaj ji moram jaz dati, kakšen je najin dušni dogovor?

Kolikor razmišljam, bom verjetno odgovore dobila proti koncu poti.

Lahko verjamem, da je Sara na precej višji vibraciji in čaka, da pridemo ostali izbranci za njo. Pošilja mi signale, gradiva, ljudi, dogodke.
Ko bom prispela na njeno vibracijo, bom vedela?
Je to, kar zdaj čutim za sprejemanje in ljubezen do nje, sploh to, ali je to le posledica načrta, ki ga ima njena Duša z menoj?

Iluzorno si njeno dušo predstavljam kot mojega vodnika. Roko na srce, že dobro desetletje ji pravim "Učiteljica". Je moja učiteljica o življenju, vrednotah, ljubezni. Je mar to le naslednji korak te iste zgodbe, iste poti?
Je ona zame kot so Abrahami za Esther in Jerryja?

Tretja opcija pa je napaka. Je to možno? Da je dejansko virus, ki poškoduje možgane telesa, proizvod zla, hudiča? Je to napaka narave, kiks Vesolja?
Je to dejansko kazen zame in za nekaj, kar sem nekoč storila in se tega še danes ne zavedam? Se temu reče karma? 

Ta, tretja opcija mi ni všeč. A sem dolga leta verjela temu, da sem dobila Saro zaradi svojega Ega.
Ne gre pa skupaj, če prav egoistično pogledam na druge ljudi, svetovne zgodbe, kapitalistični sistem in njegove voditelje, politike in gospodarstvenike, ki držijo v svojih rokah niti, od katerih je odvisen sleherni posameznik. Za njih obstaja karma?

Irena je nekoč dejala, da nismo zato tu, da bi sodili. Konec koncev, to narekuje tudi Sveto pismo.
Ali veste, da je tudi v Svetem pismu vse prepleteno s tem istim zakonom Vesolja, Zakonom privlačnosti?

...

Veselim se nadaljnega odkrivanja in spoznavanja realnosti.
V tem rastem.
S tem izboljšujem svoje celotno življenje.

...

Neskončno hvaležna!

Ni komentarjev:

Objavite komentar