petek, 9. november 2018

ERROR s smehom

Današnji pregled ...

Nihče nima pojma, kdo je naročil Saro na pregled. Bila je na seznamu, bila je v sistemu.

Nihče ni vedel, kaj naj bi prinesel današnji pregled. Zato smo se z zdravnikom in medicinsko sestro malo nasmejali, jaz sem izdihnila tistega šleparja in goro iz sebe, pa je.

Še naprej čakamo, kot dogovorjeno, pravi klic s točno določene številke, da bo potem zares vabljena na pregled pred operacijo.

Svoje notranje nastavitve sem dala prestavo nazaj, iz današnjega dne pa izluščila lekcijo vsega skupaj:
Sara je močna. Sara je vedela, Sara se zaveda tudi tega, da bo enkrat zares klicana. Nič hudega ne bo.
Sara točno ve, da je vse to točno tako, kot mora biti.

Mami pa malo komplicira. Ja, saj se mi smehlja, moja mala ljubica ;)

...

Sem si pa v čakalnici vzela list papirja in bom prvič v trinajstih letih rednega obiskovanja izpolnila anketni vprašalnik o zadovoljstvu pacientov.

Napisala jim bom priporočilo, naj dvigujejo telefone, odgovarjajo na maile in v sms vabilih na preglede vsaj napišejo, KOGA vabijo in h KATEREMU ZDRAVNIKU.

Ker če bi v torkovem sporočilu to napisali, bi jaz vedela, da gre za pomoto.
Veste, niti pri njenem ortopedu ni bila naročena. Je pa bil otroški ortoped, na katerega sem se že večkrat obrnila za drugo mnenje, nasvet, pregled - zato smo vsi mislili, da je pregled vseeno nekako povezan s kakšno potrebo po pregledu. Jaz sem mislila, da nadomešča in bo on poslal Saro na rentgen in dodatne preiskave, on je verjel, da imam zanj pomembno skrb ;)

...

Vse je po starem.

...

ERROR 😂😂😂

A sem še koga prestrašila al samo sebe?

Ni komentarjev:

Objavite komentar