petek, 22. september 2017

Mama s sanjami. Postajajo resničnost!

Sem samo mama.
Res je, nimam neke prave službe. A imam zaposlitev. Od jutra do večera, pa ponavadi še ponoči nekajkrat nujni klic.
Sem samo mama.
Sem mama otroku s cerebralno paralizo. Tahudo. Tisto, ko ta otrok še glavo težko drži na vratu. Tisto, ko temu otroku nepoznavalci rečejo "nepokreten."
Sem tudi mama dvema malčkoma. Nevrotipična triletnica in dveletni bratec.
Samo veselje ju je. In vse, kar spada zraven, hihi ;)
Moji otroci so čudoviti.
Najraje na svetu sem mama.
Plačana sem za to, da Sari nudim nego in varnost (mislim, prav plačana in prav zares samo za to.)
Ljubezen, skrb in smehljaji, udobje in ves čas zanjo so moja prvinska sila matere.
Z njo sem postala prava mama.
Imam sanje, ki so polne idej.
Prepolne.. .
Trudim se, da bi jih uresničila.
Neučakana sem.
Vedno me nekdo prehiti.
Naučila sem se, da je to vseeno. Moje ideje so še vedno samo moje.
Namenjene so drugim. In mojim trem srčkom.
Še vedno pa sem samo mama.
Škoda mi je popoldneva z otroci, ko bi lahko ustvarjala.
Škoda mi je časa za spanec, ko bi lahko ustvarjala.
Škoda mi je časa za ljube ljudi, ko bi lahko ustvarjala.
Začaran krog me izmuči.
Leta, ko sem še mlada, me izmučijo.
Zdravje me izmuči.
Nezmožnost pomagati, dati me izmuči.
Krivica našega sistema me izmuči.
Ljudje ki so mi ljubi me izmučijo.
Izmučijo me otroci.
Čisto iskreno...
Pridejo dnevi, ko ostanem čisto sama.
Brez opore, brez prijateljice, brez denarja.
Izčrpajo me do točke, ko je dovolj...
Takrat vzamem zalet in skočim.
Še višje.
Večja.
Močnejša.
Boljša jaz, polna sveže energije.
Z zanosom, z načrti!
Vsakič bolj sem jaz res Jaz.
Upam se pokazati svetu.
Upam si spregovoriti.
Upam deliti svojo modrost.
Upam si verjeti v svojo vrednost.
Upam si biti iskrena, pristna.
Upam si pokazati svojo umetnost.
Postajam samozavestna.
Ponosna nase.
Da sem samo mama.
Mama z idejo in sanjami.
Mama s poslanstvom.
To sem jaz.
Ko sem tiho, sem pač vljudna.
Ko govorim, pišem, ustvarjam, se izražam. Na svoj lasten način.
Takrat sem sproščena.
Dobrodošla!
Prihaja prav posebna trgovinica s prav posebnim poslanstvom.
Tudi na blogu vam bom pokazala delček ustvarjanj :)
Prvi na vrsti so prav posebni ljudje. Otroci, ki sedijo v vozičkih in se težje oblačijo.
To je moje poslanstvo. Moja skrivnost.
Meja je nebo.
Dobrodošla, moja sveža odločitev!

Ni komentarjev:

Objavite komentar